czwartek, 24 grudnia 2015

WESOLYCH SWIAT!


Cześć! Witam was w wigilię :D
Szykujecie się czy czekacie już na rodzinę, a może otwieracie prezenty? :D
Ja piszę to dzień wcześniej ale nie wiecie jak nie mogę się doczekać już tego klimatu. 
Ale nie o tym post
Chciałam wam życzyć wesołych świąt i najlepszego nowego roku. 
Uśmiechu i pełno prezentów pod choinką. Hajsu, zdorwia przede wszystkim, dużo jedzenia na stole i wszystkiego co najlepsze. 
Jako że jest to pierwsza wigilia na moim blogu (Mam nadzieje, że nie ostatnia) chciałabym, żebyście podzielili się informacją co dziś dostaliście a może coś was zaskoczyło? Albo jeżeli czytasz to jeszcze przed prezentami powiedź czego oczekujesz pod choinką! :D
I jeszcze raz! 
Kochani moi WESOŁYCH, RADOSNYCH, NAJLEPSZYCH świąt Bożego Narodzenia :D 

Ps: Zacznę pisać Os'a a raczej go kończyć i może już pojawi się w weekend a rozdział będzie w następnym tygodniu.

Kocham was,
Wasza Rosee <3 

9 komentarzy:

  1. Dziękuję za życzenia!
    I nawzajem!
    Ja chcę pod choinke tablet, słuchawki, Zniszcz Ten Dziennik i książka ,,Saga ognia i wody".
    ...
    Z niecierpliwością czekam na kolejnh rozdział i zapraszam di siebie! :)
    loveleonettaa.blogspot.com
    ;)
    Pa! :**

    OdpowiedzUsuń
  2. WESOŁYCH ŚWIĄT!
    SZAMPAŃSKIEJ ZABAWY SYLWESTROWEJ!
    SZCZĘŚLIWEGO NOWEGO ROKU 2016!
    Zdrówka!

    Buziaczki :* ❤

    Maddy ❤

    OdpowiedzUsuń
  3. Wesołych świąt :D
    Ja na święta chciałabym dostać pieska, którego dostałam :P
    Najlepszego!
    Danielle

    OdpowiedzUsuń
  4. Wesołych świąt!
    Szalonego sylwestra!
    Wszystkiego co najlepsze! :D
    Życzy Rici :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Wesołego jajka :Pp
    / Lenka

    OdpowiedzUsuń
  6. Wesołego wesołego
    Wesołych świąt
    Wesołego nowego roku
    dużo
    weny
    radości
    hajsu
    ZDROWIA!
    Tinistas

    OdpowiedzUsuń
  7. Spóźnionych Wesołych Świąt :*
    Zapraszam do mnie :*

    OdpowiedzUsuń