czwartek, 5 maja 2016

LBA #2

Jaka ona jest boska!
Boże zabijcie mnie!

    Tak jak widać kolejny raz zostałam nominowana. Bardzo dziękuje Patty z bloga (k). Całuski i dziękuje bardzo! :** Chora na zapalenie oskrzeli Rosee popisze sobie. A macie!
    Co przedłużać, Rosee odpowiada na pytania! :P (Czemu w trzeciej osobie boże jaka ja głupia)

1.Co lubisz robić najbardziej?
    Uwielbiam spać, rozmyślać oraz kocham czytać. Kocham też pisać i udawać, że jestem osobą w moim opowiadaniu; dziecinne? A jednak.

2.Co sądzisz o moim blogu?
    Czytałam; tak wiem nie komentowałam dużo, ale twój blog to perełka! Oby szło ci tak dobrze dalej! :D
3. Gdybyś spotkała Jorge i Tini jakie zadałabyś im pytania?
    *Spotkałam już Tini* z doświadczenia wiem, że wszystko znów by mi spadało, zapomniałabym wszystkich języków świata. *Foto z Mechi i Tini; jak Rosee pięknie wyszła o boże zabijcie to. Pozwoliłam sobie trochę zamazać twarz moim słit księżycem, Nie patrzcie na te @Tinistas.Stoessell gdyż jest to mój ig z jpg Tini xd Oraz na Rezi Style jeden dzień po Meet up, Rosee się jarała bluzką xd*


4. Ile masz lat?
    W październiku 14, dobra ze mnie gimbuska. 

5. Lara VS Gery. Która i dlaczego?
    Lara, ponieważ Gery jest... Podła? Co prawda Lara była dziewczyną Leóna; co mnie wkur... to i tak była całkiem mądrzejsza niż Gery. LEÓNETTA FOREVER! xd

6. Skąd czerpiesz pomysły?
    Czasem coś mi się przyśni, albo na stoku w czasie jazdy dostałam takiego pomysłu że aż stanęłam i wszystko zapisałam w telefonie. Czerpie je z myśli lub czasem jak coś przeczytam. Najczęściej to natchnienie xd

7. Dlaczego zaczęłaś pisać opowiadanie?
    Gdy po raz pierwszy przeczytałam coś takiego od razu założyłam bloga i stwierdziłam, że ja też będę to robić! Tak powstała Rosee i jej opowiadania. *O to chodziło prawda?*

8. W jakim mieście mieszkasz.
    Jeżeli ktoś mnie chce szukać to polecam w Gdańsku. *hihihihihi ale śmieszek ze mnie*

9. Masz zwierzątko.
    Mam szczeniaczka, chodź w sumie już niedługo psa xd

10. Jaki powinien być ideał chłopaka?
    Mój ideał to Jorge. Taki powinien być! Albo taki jak Leo z BAM albo ... Albo Jorge!

11. Jaki był pierwszy blog jaki przeczytałeś?
    Koleżanka kiedyś podesłała mi bloga innej koleżanki omgf. Zakochałam się. Macie Linka chodź koleżanka już nie dodaje *koleżanka jak to brzmi wtf* to i tak macie mojego pierwszego przeczytanego bloga. (k)

Dobra super, wszyscy wiedzie jaka ja supci xd.
Teraz podjęłam decyzję. 
Rosee będzie nominować.
Proszę bardzo oto osoby, które są nominowane. 
Powodzenia moje kicki. 

1. Kiciałka, Lil ly z bloga (k)
2. Mar tyna z bloga (k)
3. Maddy z bloga (k)
4. Daria V- Lovers Polonia z bloga (k)

Teraz pytania, Rosee weź się za kreatywność. 
1. Czy od początku lubiłaś Violettę? Oglądałaś ją od początku?
2. Czy kiedyś miałaś wątpliwości co do pisania?
3. Co sprawa ci radość w pisaniu?
4. Od kiedy prowadzisz bloga?
5. Malujesz się? *Jaka ja pomysłowa o boże*
6. Największe twoje marzenie?
7. Masz płytę Tini? Która piosenka podoba ci się najbardziej?
8. Pisałaś coś kiedyś na siłę?
9. Jak masz na imię?
10. Podoba ci się mój blog? Zmieniłbyś coś? 

Rozdział będzie jutro! 
Zapraszam również na quizy, w którym prowadze jedno opowiadanie. (k) 
Jeszcze raz dziękuje Patty! 
Do jutra, wasza Rosee! :D


 

5 komentarzy:

  1. Jak zazdro ze je spotkałaś 😍
    //// Lenka 🔥

    OdpowiedzUsuń
  2. To chyba mnie trzeba zabić, mega zazdro za dziewczyny. Ja nie moge, tez bym chciała je spotkać :((( ⭐️
    Fajne LBA ⭐️
    Danielle ⭐️

    OdpowiedzUsuń
  3. Dzięki skarbie za nominacje <3
    dodam LBA w sobotę ;*

    OdpowiedzUsuń
  4. Zazdroszczę za Tini i Mechi
    Tinistas 💖👑

    OdpowiedzUsuń
  5. Jezus zazdro dziewczyn 🙇
    Oluś 🙇

    OdpowiedzUsuń