środa, 18 maja 2016

LBA #3

Z wielkim opóźnieniem, ale jest co nie?
Taka notka mała na początek.
Mała czytaj średnia xd

Hejka! Jak tam środa? Jejku jaka ja jestem wykończona, mówię wam sport niby zdrowie a czuje się jakbym miała jakieś wypruwane mięśnie xd Lekkoatletyka niby fajna, ale jednak chyba nie dla mnie. Trochę za późno się zorientowałam, bo moja klasa jest aka sportowa więc wiecie cri xd
Gadam bez rzeczy. A więc do rzeczy! (wtf?)
Zostałam nominowana przez maj kiciałkę więc gratki dla mnie za ten pośpiech.
Ogólnie wiem, że nie przepadacie za takimi postami bo przyzwyczaiłam się, że tylko rozdziały dlatego komentarzy blokuje. Tak samo z nominacją; nie mam ochoty i siły na wymyślanie pytań xd
Możecie też komentować rozdział, bo jak tylko powiem, że będzie rzadziej wszyscy komentują a jak mówię dziękuje naglę wszyscy wyparowują. DOBRA DO RZECZY!
1. Macie jakiś idoli poza Violettą?
    BAM, JORGE BLANCO, JORGE BLANCO, NEYMAR (Noga życiem xd), MÓJ MIŚ ANDRZEJ Z KTÓRYM ŚPIE I JEST ZA DUŻY, LEDWO CO SIĘ MIEŚCIMY W ŁÓŻKU; tak on jest moim idolem. (wkładanie też ale ci)
2. Jakiego rodzaju muzyki słuchasz?
    Zdecydowanie POP oraz remixy. Czasem też rap, ale to zależy.

3. Co sądzisz o moim blogu? Chciałbyś wprowadzić tu jakieś zmiany?
    KOCHAM TWOJEGO BLOGA. ALE ZMIENIŁABYM JEDNO, WIĘCEJ WKŁADANIA PLIS.

4. Masz jakąś pasje?
    Przede wszyskim muzyka (Śpiew, gra na gitarze oraz pianinie; gram już ok 4 lata oraz śpiewam, chodź robię to zazwyczaj dla siebie.)
    Piłka nożna.
    Jazda konna.

5. Na płycie TINI wolisz wersje piosenek po angielsku czy hiszpańsku? 
    Chyba faw to po angielsku, jednak dla mnie słowo Tini lub tp oznacza hiszpański więc mi to różnie. Bardzo podobają mi się piosenki jej po angielsku jednak dla mnie większe znaczenie ma jak jest po hiszpańsku. (Jejku serio nie wiem, które lepsze xd)

6. Jeżeli masz twittera, masz swoją fav twitterowiczkę?
    Mam, jednak nie jestem taka tfiter xd Nie używam xd

7. Ulubiona potrawa?
    Ciasteczka oraz spaghetti. (Ciastka to potrawa!)

8. Jaki masz kolor oczu?
    Niestety brąz. Kocham niebieski i zielony. NIE LUBIE BRĄZU SORKY! 

9. Opisz siebie w trzech słowach.
    Szalona (?) Skryta (?) Myślicielska (????) (NIE WIEM XD)

10. Czy kiedykolwiek spotkałaś/widziałaś kogoś z obsady.
    POPRZEDNIE LBA ZDJĘCIE MECHI ORAZ TINI ZE MNĄ XD
    Byłam na koncercie więc widziałam większość osób, nie licząc Lodo bo miała wtedy swoją trasę:((((

OKS. To na tyle. Komentujcie poprzedni rozdział. LOFF! I do piątku misie! :*
Kc, Rosee!