środa, 23 marca 2016

LBA #1

*Jezu kocham go*

Zostałam nominowana do LBA przez Mar tyna z bloga (k). 
Mam trochę wolnego czasu więc moje sobie podpowiadać na pytania ^^

1.Kto wie o tym, że prowadzisz bloga?

Moja przyjaciółka oraz dwie dobre koleżanki ^^
Ogólnie to chowam to w tajemnicy, jest to blog dla mnie i chce, żeby był tylko dla mnie. Nie chce, żeby niektóre osoby myślały, że jestem całkiem inna niż im się wydaje :P

2. Twoja ulubiona książka.

Uwaga uwaga!
Rosee nienawidzi czytać książek. Tak wiem to dziwne :P 
Ale nie lubię czytać książek, lecz mam jedną którą przeczytałam i pokochałam.
Jest to Love, Rosie. 
A tak po za tym to czytam blogi o Leonettcie :P

3. Ciastko czy czekolada?

Tu moja ukochana mleczna czekolada lub z oreo! 
Uwielbiam ciasteczka, ale czekolada to moje życie xd

4. Ulubiony cytat.

Mam ich na serio dużo niestety nie wiem który najlepszy xdd 
; Look at the stars, look how they shine for you;
; You deserve someone who loves you with every beat of his heart; ~ Love Rosie.
; Życie jest piękne, tylko trzeba brać odpowiednie leki;
* I wiele wiele więcej...*

5. Miałaś kiedyś wątpliwość i chciałaś usunąć bloga?

Tak, chciałam to zrobić gdy nie miałam weny *takiej bardzo dużej weny*. Może nie chciałam go usuwać, ale chciałam go zawiesić. Dlatego zrobiłam sobie przerwę i okazało się, że po prostu historia mi nie leżała. Więc gdy ją zmieniłam wena powróciła i zrobiła się jeszcze większa.
Miałam też taki przypadek, że moje życie zaczęło się układać i zajęłam się realem. Niestety po paru miesiącach znów stałam się nikim więc postanowiłam pisać coś co daje mi cząsteczkę szczęścia *Depresja Rosee*

6. Ile masz wyświetleń na blogu?

W tej chwili to 36,274 :P

7. Ile masz komentarzy na blogu?

1013 komentarzy licząc stare opowiadania, które są tylko dla mnie :P

8. Czego nigdy nie zrobisz?

Chyba niczego się nie boje xd Więc zrobiłabym chyba wszystko nie licząc dawanie dupy xddd

9. Twój największy wyczyn?

Nie wiem czy mogę to nazwać wyczynem, ale lubię pomagać innym. 
*Lecz sama nie umiem sobie pomóc :P*

10. Ulubiony aktor.

Moim ulubionym aktorem jest Jorge Blanco oczywiście oraz Sam Clafin.
*Oboje z chłopaków to moi mężowe oki?*

11. W skali od 0-5 jak oceniasz mój blog i co chciałabyś w nim zmienić?

Szczerze mówiąc to twój blog to cudeńko, nic dodać nic ująć. 100000... (5 to dla mnie za mało) 
Nic nie zmieniłabym! Jest wspaniały ^^
Życzę sukcesów na blogu! :D


Ja nie nominuje nikogo...
Nie mam pomysłów na pytania + czasu.

*Rozdział może się nie pojawić w piątek,
moja wena odleciała*
**Coraz więcej postów na blogu, jejku szaleje**
***KOMENTUJCIE OS'a!!***