poniedziałek, 14 marca 2016

To już rok!

    14.03.2015
 
    1 rok
    35tyś wyświetleń.
    37 obserwatorów.
    Ponad 1k komentarzy.
    52 dodane rozdziały.
    5 historii w tym jedna aktualna.
    2 prologi.
    2 eprologi.
    3 OS'y w tym jeden w trakcie.


Nawet nie wiecie jak się cieszę, że jestem tu jeszcze z wami i jak na razie nigdzie nie zamierzam się wybierać ^^ Notka pewnie i tak zostanie pominięta lecz muszę ją napisać. Rok z blogiem a jego początki nie były łatwe. Jeden komentarz pod prologiem od koleżanki był czymś co mnie uszczęśliwiało. A teraz nikogo nie znam prywatnie a komentarze uszczęśliwiają mnie jeszcze bardziej niż jeden komentarz od koleżanki, która zlitowała się i napisała "Super". 
Pierwszy komentarz od nieznanej mi osoby tak mnie zmobilizował, że ktoś to czyta. Dziś tych osób jest o wiele więcej. Uczucie, że ktoś to czyta mnie strasznie uszczęśliwia i nawet nie wiecie jak bardzo.
Violetta, sam serial pomaga mi rozwijać i zaczynać coś nowego. Oh, co ja będę mówić. Bardzo ale to bardzo wam dziękuje, że tu jesteście gdyby nie wy ten blog by się aż tak nie rozwinął. Dziękuje wam za każdy komentarz! Bardzo wam dziękuje! Każdy komentarz daje mi wielkiego kopa. Dziękuje za każde wyświetlenie i wszystko co dla mnie zrobiliśmy ten rok był najlepszy! 
Dziękuje za to, że jesteście!
Bez was już dawno bym zrezygnowała!  

PS: Przepraszam, że nic nie komentowałam ale postaram się to wszystko nadrobić.
PS2: W piątek pojawi się os z okazji rocznicy bloga!
Kocham was a wy możecie komentować ten rozdział!
Wasza Rosee

10 komentarzy:

  1. Gratuluję skarbie!
    Ciesze się, że ty jesteś szczęśliwa z tego, co do tej pory osiągnęłaś.
    Były wzloty i upadki, ale się nie poddałaś i dalej dla nas piszesz.
    Nie było mnie z Tobą od początku czego żałuję, bo chętnie przeczytałabym te historie, które pisałaś jak zaczynałaś przygodę z blogiem. Cóż mówi się trudno. Najważniejsze, że mogę być tutaj z Tobą teraz i zanudzać swoimi komentarzami 😁😁

    Gratuluję roku bloga!
    35k wyświetleń!
    Wszystkich komentarzy.
    Tych pozytywnych oczywiście. Negatywne nie wchodzą w grę.

    Życzę Ci kochanie kolejnego roku!
    Jeszcze więcej komentarzy i wyświetleń.
    Dużoooo weny. Cierpliwości do nas czytelników, a najwięcej to do mnie. Do tej upierdliwej Maddy ❤
    Zdrowia, bo ono jest najważniejsze.
    Trzymaj się cieplutko!
    Kocham!
    Buziaczki :* ❤
    Czekam na OS!
    Kolejna perełka w Twoim wykonaniu!

    Maddy ❤

    PS. Wieczorem(czyt.późnym wieczorem) spodziewaj się komentarza ode mnie pod rozdziałem.

    JESZCZE RAZ GRATULUJĘ ❤❤❤❤

    OdpowiedzUsuń
  2. Wspaniały Blog! <3
    Gratuluje!
    X

    OdpowiedzUsuń
  3. Jejciu, gratki skarbie! ♥

    Mam nadzieje, że nadal będziesz uzyskiwała sukcesy słońce!

    Piszesz świetnie, naprawde, rób dalej to, co robisz, bo wychodzi Ci to zajebiście!

    Twoja Lil ly

    OdpowiedzUsuń
  4. Byłam od początku!
    Kocham tego bloga!
    Chodz komentowałam od jakiś wakacji bo nr miałam konta! I wiem ze zawsze krótko ale nie mam czasu!
    Dziękuje ze dałaś mi tyle wrażeń w czytaniu! Czekamy na kolejne Lata!
    Twoja
    //Lenkowa 💖❤️💞💗❤️❤️❤️

    OdpowiedzUsuń
  5. Najlepszy rok z najlepsza blogerka!
    Rici

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja wiem ze jeszcze długo z nami będziesz!
    Rok najlepszego bloga!
    Moja najlepsza blogerka!
    tak bardzo ci gratuluje!
    Coraz więcej sukcesów maleńka!
    Olka 💖

    OdpowiedzUsuń
  7. Długo z nami wytrzymałaś. <3
    życzę ci jeszcze więcej lat na tym blogu, bys nas nie opuściła <3
    Czekam na Os skarbeńku <33

    OdpowiedzUsuń