sobota, 26 marca 2016

Wesołych świąt!


Witajcie!
Jezu tyle notek i innych dupereli nie było aż tyle jak w tym miesiącu :P
Ale nie o tym!
Chciałam wam wszystkim życzyć wesołych świąt!
Mokrego dyngusa.
Smacznego jajka.
Spełnienia marzeń.
Odpocznijcie, bo przed nami jeszcze nie całe trzy miechy
nauki, co mnie strasznie cieszy!
No i najważniejsze, spędźcie te święta razem z ciepłem rodziny.
No i też dużo prezentów! :D

*Rozdział będzie na sto procent w piątek, 
mam dużo pomysłów więc wena wróciła*
Poprzedni rozdział (k)

12 komentarzy:

  1. Wesołych Świąt kochana!
    Mokrego Dyngusa! ❤❤❤
    Ciesze się, że wena wróciła!
    Czekam na rozdział 😀

    OdpowiedzUsuń
  2. Odpowiedzi
    1. Przez przypadek nacisnęłam to co nie powinnam wiec odpowiadam 😪
      Wesołych słoneczko!
      Mokrego!
      Wypoczynij!
      Weny!
      Wszystkiego co najlepsze!
      Życzy
      Lea twoja Myszka 🐭
      Wesołych świat 🐣

      Usuń
  3. Wesołych świat maleńka! ❤️
    Dużo sukcesów ❤️
    Psyt... Nie zapomnij dzis przestawić zegarka! ❤️

    OdpowiedzUsuń